O kliencie
Grupa technologiczna R22 od lat oferuje usługi wspierające z zakresu automatyzacji procesów biznesowych w Internecie. Do tej pory w obszarze domen i serwerów wsparciem zajmowało się kilka marek, w tym znany i ceniony przez właścicieli stron internetowych i administratorów LinuxPL.com. Chcąc wyjść naprzeciw również innym - tym, którzy na technologii wcale nie muszą się znać, ale chcą prowadzić dobrze prosperujący biznes w Internecie - R22 podjął decyzję o rebrandingu. Docelowo wszystkie marki należące do grupy będą funkcjonować pod nazwą cyber_Folks, gdzie “cyber” to serwery, technologia i wydajność, a “folks” - ludzie, wsparcie oraz inspiracje. To zmiana nie tylko nazwy, ale przede wszystkim komunikacji usług hostingowych.
Zadanie
Transformacja marki wymagała ogłoszenia światu o nadejściu dużych zmian. Naszym zadaniem w procesie rebrandingu była kompleksowa produkcja spotów promocyjnych o cyber_Folks oraz przeprowadzenie sesji zdjęciowej - których efekty miały służyć promocji nowej marki w Internecie i TV.
Realizacja
Na potrzeby projektu zorganizowaliśmy nowy team produkcyjny, w skład którego wchodzili specjaliści najlepiej odpowiadający potrzebom realizacyjnym. Pracę rozpoczęliśmy od preprodukcji: współorganizacja castingu, wybór studia, kompletowanie teamu. Następnie przeszliśmy do produkcji. Było to dla nas nowe doświadczenie. Po pierwsze - działaliśmy w nowym zespole, a po drugie - w dość nietypowych warunkach. Ze względu na ograniczenia związane z pandemią musieliśmy dostosować się do ogólnie przyjętych zasad i zachować wszelkie środki ostrożności na planie. Tym sposobem oprócz cateringu niezbędne na planie okazały się butle z płynem do dezynfekcji, maseczki, rękawiczki oraz przyłbice. Efektem pracy niemal 30-osobowej ekipy są 4 spoty oraz fotografie w słonecznym klimacie, odpowiadające kolorom marki cyber_Folks.
Podsumowanie
Kampania promocyjna cyber_Folks trwa od 16 kwietnia w TV oraz Internecie. Wszystkie spoty emitowane są w telewizji ogólnopolskiej: Polsat, TVN, TVN7 oraz innych wielu innych kanałach tematycznych. Spoty można obejrzeć również na antenie WTK oraz w Internecie.
https://www.youtube.com/channel/UC9QLhtCX6ujXcZrk6pJMHow/videos
Z kolei fotografie towarzyszą informacjom prasowym na portalach branżowych: