PONAD MILIONOWA LICZBA ODSŁON W PIERWSZYM TYGODNIU KAMPANII!

OPIS KAMPANII

Wizerunek motorniczych i kierowców MPK zależy od postrzegania ich zachowań przez pasażerów i uczestników ruchu drogowego. Kiedy tramwaj odjeżdża, w ocenie dobiegających motorniczy jest nieżyczliwy i pozbawiony empatii. Gdy autobus ostro hamuje, pasażerowie uważają, że kierowca nie potrafi jeździć. Podobne sytuacje zdarzają się codziennie. Jednak to, co pasażerowie odbierają jako złośliwości lub brak kompetencji, na ogół zapobiega niekorzystnym zdarzeniom od spóźnień po kolizje drogowe.

Kampania „Dzień dobry. Ruszamy!” powstała z potrzeby ocieplenia wizerunku motorniczych i kierowców MPK w Poznaniu. W ramach kampanii powstały 4 filmy edukacyjne, komunikaty audio oraz nośniki reklamy zewnętrznej. Całość ma za zadanie wyjaśnić pasażerom zachowania pracowników MPK, które budzą najwięcej krytyki wśród podróżujących.

HASŁO

Kampania powstała pod hasłem “Dzień dobry. Ruszamy!”. Jest ono powiązaniem codziennego zwrotu grzecznościowego oraz informacją o rozpoczęciu wspólnej podróży. Wypowiada je  motorniczy, który zwraca się do swoich pasażerów.