facebook

PRZYKŁADY REALIZACJI CASE STUDY

Idee wprawiamy w ruch! Jak to robimy? Wszystko zaczyna się od burzy mózgów. Po zapoznaniu się z oczekiwaniami i potrzebami klienta, w głowach specjalistów od kreacji, animatorów i producentów video rodzą się różne koncepcje – najlepsze przechodzą do kolejnych etapów. Wtedy przychodzi czas, by pomysł został wprowadzony w tryby pracy poszczególnych specjalistów. To moment, kiedy wyłania się finalny pomysł – kreacja, która szybko zmienia się w ideę! Ta z czasem ewoluuje, rozwija się i nabiera realnych kształtów. Gotową ideę pozostaje wprawić w ruch i wdrożyć!

 

Każdy z projektów traktujemy indywidualnie – badamy potrzeby klienta i wspólnie wyszukujemy najbardziej trafną formę przekazu.

 

Dalej to już kwestia ciężkiej pracy poszczególnych osób. Środki, z jakich korzystamy zawszą są nieszablonowe, innowacyjne i zawsze staramy się wyznaczać nowe standardy.  Tylko cel zawsze pozostaje bez zmian – efekt naszych działań ma być nowoczesny, kreatywny i – co najważniejsze – dokładnie taki, jakiego oczekiwał klient.

case_study_line
MY KOCHAMY POZNAŃ

MY KOCHAMY POZNAŃ
Jedną z idei, którą wprawiliśmy w ruch była zmiana identyfikacji wizualnej Telewizji WTK. W myśl nowego hasła przewodniego „My Kochamy Poznań” poszczególne elementy, wykorzystywane do budowy i utrwalania wizerunku Telewizji, musiały być ściśle powiązane z Poznaniem i miłością do miasta – zarówno Stacji, jak i jej widzów. Jak do tego podeszliśmy? Dotychczasowe elementy identyfikacji wizualnej WTK... wprawiliśmy w ruch...

 

Kluczowym ruchem było przystosowanie, do przesłania nowego hasła, dotychczasowego logotypu Telewizji WTK. Charakterystyczny znak obróciliśmy więc o 90 stopni. Z górnej części usunęliśmy jego niewielki fragment. Efekt? Serce - symbol miłości - Telewizji WTK do Poznania. Całość uzupełnił, pochylony pod kątem 22 stopni, napis. 

Miłość Telewizji WTK do Poznania nierozerwalnie związana jest z miłością do symboli stolicy Wielkopolski. W związku z tym powstał projekt nietypowego połączenia elementów miejskiej tradycji z nową linią promocyjną WTK - „Poskładaj Poznań”. Koncepcję kreatywną przygotował Mateusz Kokot, wykonaniem zajął się Sergey Yartsev. Efektem jest profesjonalne wydawnictwo ze schematami składania origami. Motywy przewodnie to oczywiście symbole Poznania – Rogal Świętomarciński, Bamberka i Poznańskie Koziołki.

Zarówno hasło, jak i logo zostały zaprojektowane w taki sposób, by można było wykorzystywać je na, dowolnie wybranych, polach eksploatacji. Miłość WTK do Poznania znalazła więc odzwierciedlenie w wielu produktach promocyjnych – jak choćby w teczkach na dokumenty. Każda z nich została zaprojektowana w dwóch kolorach, z logo kampanii i oczywiście symbolami Poznania w formie schematów origami.

Lustrzanym odbiciem teczek stały się nowe wizytówki dla pracowników Telewizji WTK – biały awers przeznaczono na dane kontaktowe, na czerwonych rewersach znalazły się rogale, Bamberka i koziołki. Złożone już symbole Poznania trafiły natomiast na ekrany komputerów w redakcji WTK – jako tapety. Figury origami widoczne są na antenie podczas programów na żywo. Aby telewizyjna miłość do Poznania była pełna, potrzebne były jeszcze klasyczne gadżety promocyjne. Wśród nich znalazły się kubki, smycze do kluczy, a także długopisy i ołówki. To tylko przykłady, bo możliwości wykorzystania logo i telewizyjnego serca są właściwie nieograniczone.
Serce Telewizji WTK, w towarzystwie symboli miasta, coraz częściej będzie pojawiać się na ulicach Poznania, przy różnych okazjach. Zachowując stylistykę spójną z całością przemian wizerunkowych, zaprojektowano nowe koszulki firmowe dla pracowników firmy. Na przodzie znalazło się hasło kampanii oraz jeden z symboli Poznania – rogal, Bamberka lub koziołki. Na plecach natomiast umieszczone zostało klasyczne logo Telewizji WTK. Nowe koszulki są także przeznaczane na nagrody w konkursach organizowanych przez telewizję.
Serce WTK bije w rytmie miasta. W związku z tym konieczne było, aby symbol miłości telewizji do miasta mógł częściej pojawiać się na ulicach Poznania. W tym celu zaprojektowane i wykonane zostało, sporych rozmiarów, podświetlane serce. W raz z nim, ekipa filmowa FilmLab, pojawia się w różnych częściach miasta, ustawia serce w malowniczych lokalizacjach, a efektem „wychodzenia serca na miasto” są krótkie spoty autopromocyjne telewizji, które można obejrzeć na antenie WTK i w internecie.
Uzupełnieniem całości są działania outdoorowe – poszczególne elementy akcji wykorzystywane są na plakatach i bilbordach.
Dodatkowym elementem, spójnym z akcją „My kochamy Poznań”, jest oprawa graficzna programu telewizyjnego „We love Poznań” nagrodzonego "Kryształowym Ekranem" - wyróżnieniem dla najlepszych programów telewizji lokalnych w Polsce. W programie obcokrajowcy mieszkający w stolicy Wielkopolski opowiadają swoje historie i wyjaśniają związki z miastem. Na planie zdjęciowym pojawia się także charakterystyczne, podświetlane serce WTK.
 
Poszczególne elementy akcji „My Kochamy Poznań” pozwalają dalej rozwijać działania promocyjne Telewizji WTK. Ich kreatywne wykorzystanie jest właściwie nieograniczone.